Älsklings tröja

Hej på er!

Jag ska precis släcka lampan och sova. Det fick bli en tidig kväll idag då jag både är trött och har ont i smalben och typ vid armhålan på revbenet som sitter där (det är svårt att förklara, men något sådant) och jag har fått för mig att sömn är det enda som hjälper. 

Mötet med rådgivaren gick bra och han jobbade med coola saker vill jag lova. Jag ska förklara det så fort jag själv har tagit reda på lite mer om tekniken i säg. ;) Sedan hade jag ridlektion och den gick varken bra eller dåligt. Lite mitt emellan sådär. 

Ikväll har jag pratat med Micke och med Alex och nu ska jag som sagt sova. Vi hörs imorgon! ;)

Dagens outfit i spegeln. Mickes tröja som jag snodde igår när jag skulle hem och det var kallt,cheap monday jeans och skorna är min syrras (och lite mina ;))
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback