3 days


I söndagskväll efter jobbet hade jag myskväll med Micke. Vi kollade på Grease (jag älskar den filmen) och åt popcorn. Mums! Det var mysigt och ett bra sätt att glömma söndagsångesten.

Igår var det måndag vilket innebar en ny vecka. Jag hade skola som vanligt och efter skolan var jag på möte angående studentskiva. Vi ska se om vi lyckas på till någon. Det vore självklart väldigt roligt! :) Men jag jobbar på det! ;)

Idag har det också varit skola (inget speciellt) och sen efter skolan åkte jag till stallet och red ut i skogen (och mörkret) på Carma. Det var en spännande upplevelse må jag säga. Man såg inte så mycket hehe... ;) Men jag kom levande hem så det är helt lugnt! 

Nu ska jag sova, vi hörs imorgon! ♥

Min lilla gubbe

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback