Tisdag

 
Vad händer med min uppdatering? Jag skäms ju nästan... 
Jag vet inte riktigt vad jag gör. Jag gör bara massa andra saker hela tiden. Ingen ursäkt, absolut inte, men jag har prioriterat annat på senaste tiden (och jag vet att ni inte gillar det). ;)
 
Igår hade jag skola och sen på kvällen kom min kära pojkvän hit. Vi pluggade lite och han läste igenom min psykologi inlämning haha... Sen hade vi det bara mysigt och tog det lugnt. :) Imorse fixade jag frukost och sen åkte vi till min sjukgymnast som friskförklarade min handled (wehoo). Jag måste dock börja stretcha och träna mer var nu den tiden ska komma ifrån. (Men jag ska försöka lösa det).
 
Nu tänkte jag köra i gång med dagens plugg. Kul va? ;)
 
Gosisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback