Tävling

 
 
Åh jag sitter här och är lite halvskakig i kroppen och så nervös...

Ikväll är det dags för Stjärnornas Hoppning igen. (Innebär att de ryttare som ska tävla i Globen under Stockholm Horseshow kommer till ridskolan där jag rider och har en träningstävling som repetition inför Globen.) Bilderna ovan är från förra året då jag hoppade på Comtessa och var i samma lag som Caroline af Ugglas. 
 
I år rider jag storhäst och kommer inte tävla i den klassen med ponnysar och årets stjärnor utan jag kommer tävla i en storhäst klass mot "gamla" stjärnor som vill vara med igen och som blivit ganska duktiga på att rida nu. :) Jag kommer hoppa en häst som heter Festro som jag ridit två gånger i mitt liv och ja jag är löjligt nervös över hur det kommer gå. Förra året var det så många som var där och kollade och ja... 
Men vi får se hur det går!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback