Sjuk

Hej på er! ♥

Hur är läget med er? Med mig är det tyvärr inte så bra. Jag gick hem från skolan idag för att jag var yr och mådde illa. Jag känner mig fortfarande inte helt fräsch i kroppen utan tänkte vila i princip hela kvällen. Jag har ett skolarbete jag måste göra klart till imorgon, men det borde gå relativt fort.

Dagen idag har inte varit mycket att hänga i julgranen (haha asså mina uttryck ibland...). Jag hade fysikprov imorse och efter lunch började jag må illa. Då satt jag på religionen och hade ångest och sen gick jag hem. ;) 

Senare fick jag reda på att det var en kille i min skola som hade trillat ner från övervåningen i ett av husen i skolan. Riktigt läskigt! :( Jag hoppas verkligen att han är okej. Det är ändå rätt högt från övervåningen till undervåningen... (Ca 5 meter kanske). Det är lite oklart hur och varför han trillade ner men det är kopplat till det så kallade "Killergames" vi har på vår skola just nu. Alla som vill vara med får ett "offer" och så ska man "döda" detta genom att ge det en kram och som ni märker har det spårat ur totalt...


Artikel från Aftonbladet. Vad som är sant och inte har jag dock ingen koll på (än så länge i alla fall..)






Kommentarer
Postat av: lovisa

han bröt nacken och punkterade lungorna :(

Svar: :(
Madeleine Jacobsson

2013-11-15 @ 11:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback