Paus

 
Hej kompisar! 
 
Tar en liten paus såhär i pluggandet för att uppdatera er. Igår kände jag verkligen inte för att blogga så jag gjorde helt enkelt inte det. Dessutom har jag svårt att använda min hand både för att skriva på datorn och på mobilen, men jag gör såklart mitt bästa. :) 
 
Jag var tillbaka hos min sjukgymnast idag och handleden kändes mycket bättre (vet inte om det är för att jag konstant har Ipren i kroppen som lindrar smärtan eller om det är för att den har blivit bättre). Jag fick laserbehandling, massage med någon salva/linement och sen ett sexigt handledsskydd jag ska gå runt med nu. ;) Det blir återbesök näst nästa tisdag så då får vi se hur det ser ut. 
 
Jag har så mycket jag vill blogga om så jag vet inte var jag ska börja. Får ta det lite eftersom helt enkelt. 
Imorgon är det torsdag och ridning för min del. Vi får se om det går med handen, men man måste ju pröva för att veta, right? ;)
 
Bild från i somras då Micke och jag åkte fyrhjuling. Det är riktigt roligt!
 
 

Kommentarer
Postat av: ida. ♛ [fotografi och hästar]

åh fyrhjuling är så roligt att åka och köra!! :'D

Svar: Ja verkligen! :D
Madeleine Jacobsson

2013-11-06 @ 20:50:16
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback