Överraskning


Hej på er! ♥

Jag ligger i min säng helt utslagen efter denna helg. Den har varit grymt rolig dock! :D

I fredags så åkte jag hem till Micke på kvällen och vi tittade lite på fotbollsmatchen (som tyvärr inte gick så bra) och sen hade vi det bara mysigt fram till 12-slaget då det blev hans födelsedag. ♥ Jag hade tagit med mig två paket och det ena öppnade han där mitt i natten. Det var en bok jag hade skrivit och klistrat in massa bilder i. Därefter blev det sömn i några timmar.

På lördagsmorgonen var det sång och tårta och öppning av fler paket. I det andra paketet han fick av mig var det en ukuleke (ni vet en sån där liten gitarr). Han gillar ju att spela så jag tyckte det passade bra med en ny leksak. ;)

Efter det åkte jag hem och förberedde inför eftermiddagen. Det var nämligen så att jag sedan ca två månader tillbaka planerat enöverrasknings middag för Micke. Han trodde att han skulle ha en drink och sedan utgång, men så blev det inte... ;) Han kom hem från en aktivitet med sina föräldrar och då hoppade vi fram och skrek "SUPRISE!" och han blev jätterädd haha! Sedan blev det mat, skratt, sång och lite dans innan vi drog ut. Vi gick till Nype och jag gillade den klubben. :) Det var roligt. Jag somnade så sött klockan 04.03 imorse och sen sov jag tills klockan elva. 
Idag är jag extremt trött och kommer förmodligen somna vid nio tiden då jag knappt kan hålla ögonen öppna nu... 

 

Fler bilder kommer!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback