Jobb


Godmorgon folket!

Jag sitter ute i kylan och väntar på bussen som ska ta mig till stallet. Det är jobb som står på schemat idag. Känns lite tungt just nu, men det blir bättre när jag kommer igång. Det är hästar som ska matas och tas om hand. Livet som häst måste vara rätt chill ändå... Det är lite som att bo på hotell. Man får mat, städning (mockning), massage (borstning) och ja, någon tar helt enkelt hand om en! Sen måste man ju träna några timmar om dagen också så att man håller sig fit! ;) 

Ikväll är planen att jag och Cristian ska spela FIFA. Ni anar inte hur taggad jag är. Det ska bli riktigt roligt. Dock lär jag ju verkligen suga haha men jag ska träna. ;)

Nu ska jag återgå till att titta åt det håll bussen ska komma ifrån och hoppas på att den kommer snart. 
Ha en bra dag! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback