Unstoppable

Idag är det måndag och en ny vecka. Jag har varit helt sjukt galet glad idag och det händer liksom inte varje dag. Jag har gått och skrattat för mig själv rakt ut, känt mig som en strålande liten sol på min egen himmel och inte velat sluta le, när man känner sig unstoppable. Good times när man känner så!

Dagen har bestått av en hel del olika saker. Jag gick ju upp 06.15 imorse och åkte till körskolan så att jag var där till 07.00. Sedan hade jag lektion i 70 minuter och den gick riktigt bra faktiskt. :) Efter det hann jag blogga och plugga en timme innan jag började och efter det var det skola fram till kvart över 12. Den övergick i en friluftsdag som för mig betydde promenad då jag fortfarande inte är helt tillbaka sedan min förkylning. Efter det var jag hemma hos Micke en stund och hängde med han vovve hihi! Så himla söt, får jag lägga upp en bild Mickeyyyy? ;) Efter det åkte jag hem och åt middag för att sedan åka till körskolan för andra gången idag och gå på en teorikurs tillsammans med Becca. Det var tråkigt, men nödvändigt! Nu är jag äntligen hemma igen med lite mer mat i magen och inväntar att Johanna ska smsa mig så ska vi diskutera labrapporten. SEN SKA JAG SOVA för jag är stört trött hehe. Det känns som att jag varit i stort sett överallt idag, men det är trevligt när man hinner med mycket under en dag, right? ;) Hoppas att ni har haft en härlig dag! 
 
Gammal bild
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback