Svar på frågestund

Hur många nagellack har du? 
Oj herregud... Jag har ca 55 stycken tror jag, plus minus 10 kanske!

Tycker du om att dansa?
Ja jag älskar att dansa, det är så himla roligt! Jag saknar dansen lite! 
 

Vad ska du göra imorgon? 
Gå i skolan och sen plugga... ;)

Hur många armbandsklockor äger du?
Jag äger fyra stycken armbandsklockor.
 
Jag vet att du läst FS-böckerna, vad tycker du om dem? 
Ja det har jag (håller på med den sista nu). Jag blev typ beroende haha och jag vet inte vad jag ska göra den dagen den sista tar slut... Men jag gillar storyn och jag gillar böckerna. Like på dem!

This or that (motivera om du vill) 

Choklad eller jordgubb 
Sommar eller vår - Jag gillar våren också, men sommaren är en soklar favorit. 
Godis eller glass 
Fest eller mys 
Singel eller förhållande Så länge man är kär så hihi! 
Tappa rösten för alltid eller inte kunna höra något på ett år Då skulle jag ju i alla fall få tillbaka hörseln och förhoppningsvis hinna lära mig teckenspråk under tiden! ;)
Dricka eller röka - Jag tycker rökning är så fruktansvärt äckligt, det skulle aldrig någonsin falla mig in!
Sjunga eller dansa - Oj svår... Men jag väljer nog sjunga ändå hihi!
Hockey eller fotboll - Alla dagar i veckan hockey, det är så kul att titta på och jag kan tänka mig att det är rätt kul att spela också. ;) Men fotboll är helt okej det med!
Justin Bieber eller 1D - Haha true belieber
 

Häst eller hund 
Dricka upp och ner eller hålla andan när du har hicka - Haha det är roligast att dricka upp och ned, jag brukar få en kallsup haha!
Gå i klackar för resten av livet eller gå i gympaskor för resten av livet - Haha jag borde välja gympaskor för mina fötters skull, men jag är ju en sann heel människa så det blir självklart high-heels! 
Thailand eller Kina - Har aldrig varit i Kina, men Thailand är himla fint! 
Äta nåns bajs eller dricka ditt eget kiss? Hehe - Haha vilken fråga! Men jag dricker nog hellre mitt eget kiss än äter nån annans bajs tror jag...
Puss eller kram - Hihi 
 
Kan du inte fråga Micke vad du får berätta? Snälla berätta mer! :D <3
Berätta mer om din pojkvän! Hur ni träffades, ert förhållande osv kram! <3
 har du och din pojkvän haft sex? isåfall är ert sexliv bra? ha det göött
 
Haha ja det var många som ville veta mer om Micke! Kul att ni är intresserade... ;) Jag pratade med Micke om det här och han sa att jag fick berätta allt jag ville till en gräns vilket jag såklart håller med honom om, ni har ingen rätt att veta allt. Jag syftar t ex på sista frågan ovan. Det anser jag är något som man inte skriver ut på en blogg som vem som helst kan läsa, och det tror jag att ni förstår. :) Men jag ska självklart berätta mer.
 
Jag och Micke träffades genom gemensamma kompisar i skolan skulle jag vilja påstå. Dessutom tyckte jag att han tittade ganska så ofta på mig och det fick ju mig att undra vem han var. Såsmåningom tog jag kontakt med honom (det var typ det läskigaste jag gjort i hela mitt liv haha) och vi började prata, först på facebook och sms. Vi träffades ett tag senare. Vi har smsat i stort sett varje dag sedan dess (i maj förra året) och sen blev det så att vi sågs mer och mer. Det har varit lite upp och ner mellan oss (främst förra sommarlovet) men i mars det här året förstod jag att jag verkligen var kär i honom på riktigt och han kände likadant och på den vägen är det. ♥ Micke är en av jordens finaste människor. Han är snäll, lugn (jag behöver det eftersom att jag är rena motsatsen haha) och bara bäst. Han älskar att träna över allt annat (till och med mer än mig höhö ;)) och han håller på med främst hastighetsskridskor (jag kan typ inte stå på ett par skridskor bara så ni vet och att åka fort ger mig typ panik hehe...). Han har en söt hund (som ni sett), han hatar kallt vatten hihi, han gillar att retas och han är ganska busig av sig. ;) Vårt förhållande, hur beskriver man det höll jag på att skriva. Nej men det är bra tycker jag även om jag kan ha svårt att öppna mig ibland, jag är lite blyg även om det kan vara svårt att tro. Men det är klart att det inte är perfekt, långt ifrån och vi båda lär oss saker hela tiden och man utvecklas ju tillsammans. Men han är både min pojkvän och min bästa vän. Det är härligt tycker! 
 

 
Kan du visa en bild på din mage? (alltså utan kläder hehe)
Självklart kan jag det om du tycker det är kul, här har du tre stycken. (Jag är generös idag).Den ena är från Spanien i början av april och de andra två är nytagna för din skull. (Dock ska jag säga att jag tar kort på min mage ibland, mest för att se och jämföra med tidigare bilder sen innan jag började träna).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback