Söndag = ångest?

Godmorgon guys! 
 
Hur är läget denna söndag? Med mig är allt ganska okej! Jag tror min förkylning är på väg bort nu hehe... (Men jag vågar knappt säga det för när jag sa det förra gången kom den tillbaka! ;)) Jag vaknade vid 11-tiden efter hela 11 timmars sömn. Det var välbehövligt för min kropp. Nu sitter jag och pluggar allt möjligt. Jag har så fruktansvärt mycket kvar innan sommarlovet att jag inte vet var jag ska börja vilket leder till att jag gör lite av varje istället och då blir inget klart och då leder det istället till att jag blir panikstressad. Vilket jag börjar bli nu... Men jag ska försöka göra en sak i taget. Idag tänkte jag försöka hinna så långt som möjligt på min labrapport och göra klart min spanska grej jag ska göra på tisdag. Någonstans däremellan ska jag spela lite golf och övningsköra. 
 
Imorgonbitti har jag körlektion klockan 07.00 (kill me), sen är det skola och efter skolan har jag teorikurs med Beccis inför körkortet i 2,5 timme. Wehooo! Jag kan även meddela att jag pratade lite med Tova igår och hon var supersnäll nog på att ställa upp och hjälpa mig med en ny bloggdesign. :D Nu ska jag bara klura ut vad jag vill ha för något. Nej hörrni, time to do something! ;)
 
Snart kanske man ser ut såhär igen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback