Lördag 18 maj 2013

Hej babes!

Jag vet knappt vad jag har bloggar om på sista tiden. Det är så himla mycket på en gång. Igår var jag i alla fall i skolan som vanligt och hade lektioner. Körde på shorts för första gången i år och det var himla härligt måste jag säga. :) Efter skolan hade jag sånglektion för första gången på några veckor och det gick bra! :)

När jag kom hem invigde jag poolen för detta år och sedan åt jag middag med la familia. Mot kvällningen kom Micke hit och hängde med mig. Vi somnade klockan 1 och sen vaknade vi halv 3 och ba "Shit vi somnade!" så då gick vi upp och gjorde oss i ordning och sen somnade vi om. :)

Idag har jag vaknat bredvid den bästa, ätit frukost, varit på gymmet och gymmat med Love ett tag (alltid lika trevligt) för att åka hem, kolla på hockeyn och plugga biologi vilket är det jag tänkte göra hela kvällen. :) (Tråkig kväll kanske men det är bara två provveckor kvar nu och jag tänker lägga mycket tid på plugg NU så kan jag vila sen! :) Vi hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback