Hello på er

Hihi hej på er! 
 
Ni är så himla söta som klickar er in här varje dag trots att jag verkligen inte bloggar överhuvudtaget. Jag är snart snart snart tillbaka. Det är denna vecka i skolan som är den sista jobbiga och sen är ALLT över för denna termin. Hur skönt är inte det?! Jag har pratat med Tova också om den nya bloggdesignen så den är på gång (men det är ingen stress). 
 
Jag är så himla lycklig just nu och det är helt underbart. Även om det är mycket i skolan nu sista tiden och jag fortfarande är lite småsjuk mår jag så himla bra! Det är härligt! 
 
Min helg har varit väldigt trevlig. I fredags red jag först ut i en timme och 10 minuter i den fina sommarkvällen sedan hade jag hopplektion och sista sprången blev himla bra vilket gjorde mig nöjd. :) Efter det åkte jag hem och åt lite mat och duschade, därefter begav jag mig till min favorit. ♥ Vi tittade på en skräckfilm som hette Mama (hade hört att den skulle vara sjuk läskig vilket jag inte tyckte att den var haha, men bra var den ;)). Vi somnade vid halv 3 typ och sen gick vi upp vid nio för att Micke skulle träna... Hehe det var inte så kul, men upp i tid kom man i alla fall. Jag åkte in till stan direkt och handlade lite. Efter det åkte jag hem och solade, sov och pluggade lite. Mot kvällningen, alltså på lördagen, mötte jag upp Micke igen och vi åkte och träffade lite folk för att fira Crisitans födelsedag med lite bowling. Det var jättetrevligt och jättekul! Dessutom gick det ganska så bra för mig och jag vann alltihopa, men det är en annan historia... ;) (Nytt rekord med 168 på en serie!) Efter det åkte vi hem till Jacob en stund innan jag och Micke åkte hem till honom igen och sov. Myyyys! ♥ 
 
Idag vaknade vi vid 11-tiden och då gick vi upp (haha lol). Jag hade lite bråttom så skyndade mig hem, morsdag ni vet. Sen har jag inte gjort så mycket, pluggat, tagit det lugnt, duschat, ätit på restaurang med familjen och jaa... That's pretty much it! Nu tänkte jag snart sova eftersom denna helg har innehållit alldeles för lite sömn haha! Vi hörs någon gång snart igen! Tills dess; ha det så bra! 
 
 
 
PS. Vecka 23 är jag med all säkerhet tillbaka PÅ RIKTIGT! 
 
Har bilder från igår på mobilen och jag sitter vid datorn nu så det får bli en spegelbild med mig i tofs (det är ovanligt kan jag tala om ;))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback