Foto

Hej på er! :)

Min uppdatering har varit himla dålig måste jag säga, men som vanligt har det varit mycket annat i livet som man prioriterar hellre än en blogg, i alla fall i mitt fall. Ni såg ju en del bilder från min valborg. Den var mysig måste jag säga! Först var jag och bowlade med Micke & Ylva (jag vann! Jag vet att det svider hihi!) Sen åt vi middag på en restaurang och det blev många skratt. Efter det var det brasan och sen gick vi hem till Zeke med lite folk en stund innan jag, M & Y åter gick hem till mig! Y åkte sedan hem och M sov hos mig. Igår gjorde vi verkligen ingenting. Sjukt oproduktiv dag.. ;)

Nu sitter jag på tåget till min kära hemort för lite fotografering med Gustaf & hans två amigos. Der ska bli kul! Vi hörs senare! En del av min & M:s frukost igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback