2,5 timme

Hej såhär på kvällskvisten!

Jag har precis skickat in min labrapport, tagit en dusch och ätit lite middag. :P Jag kom hem från stallet ca 10 i 9 då det blev lite mer ridning än vad jag tänkt mig, men det var trevligt. Först hade jag min egen lektion i en timme, sedan red jag Rapa i 45 minuter och efter det träffade jag hennes ägare då han var i stallet vilket resulterade att jag red ut med honom i ytterligare 45 minuter. Gissa hur död jag är i min kropp just nu? Jag kommer behöva lägga mig snart, annars somnar jag sittandes! ;) Dessutom får jag säkert träningsvärk imorgon också; härligt! Nu ska jag försöka få tag på Beccis.

Vi hörs mer imorgon hörrni! Sov så gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback