Vecka 13

Hej på er! :)

Jag sitter in le school och har rast. :) Nu är det vecka 13 och nästa veckan är det påsklov och jag har bara tre skoldagar den här veckan vilket är härligt. Dock är denna vecka rätt så fullpackad.

Idag, måndag - Jag har massa plugg som måste göras, sen ska jag baka till svenskan imorgon tillsammans med Johanna och Ylva.

Tisdag - Först repetition efter skolan och sen konsert på kvällen. Jag är så nervös...

Onsdag - Har jag ridlektion.

Torsdag - Börjar jag med att enbart ha ett prov i 50 min, efter det ska jag in till stan för att handla nödvändiga saker. Mot eftermiddagen ska jag till mina hemtrakter för att leka lite modell. ;) På kvällen ska vi ha nån grillning...?

Fredag - Gymma, brunch med familj och släktingar, träffa M och packa.

Lördag - Spontantripp till Spanien står på schemat. Jag är hemma måndag kväll. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback