Tisdag 19 mars 2013

Hej på er!

Jag ligger i sängen med dunkande huvudvärk. Jag har precis tryckt i mig två Ipren och ska strax sova. Jag tänker inte bli sjuk. Total vägrar! Fick hoppa över min träning ikväll också, men så blir det ibland.

Dagen idag har inte varit särskilt speciell. Vi hade dissektion på biologin (känsliga tittare varnas för bilderna nedan ;)) och det var rätt äckligt. Det är inte riktigt min grej att kolla på utplockade kroppsdelar från ett lamm, framförallt inte med kommentaren att det är så jag ser ut inuti... Hehe! Jag mådde rätt illa måste jag säga och enligt mina classmates så var jag likblek i ansiktet... Jag ska inte bli doktor. ;) Annars var det inget speciellt med skoldagen. Efter skolan gick jag en promenad med min favorit hihi! Jag förfrös både mina fingrar och mina tår, men annars var det rätt mysigt haha!

Det var min tisdag i korthet. Imorgon börjar jag efter lunch så det blir sovmorgon. :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback