Shoelover

Jag satt och kollade igenom lite bilder på min dator och hittade den här...



Nu tänker säkert flera av er något i stil med "Vad gör tjejen?" och det tänkte jag typ också... ;) Jag kommer inte ihåg vad vi hade för uppgift, men det var något vi gjorde i bilden. Kan det möjligtvis ha varit välj tre saker som beskriver dig själv och få med alla på en bild...? ;) Madde valde skor, iphone och dator... (och kanske lite beslutsångest också.)
 
Hade jag gjort om den där bilden idag hade det varit en vit iphone och fler par skor! ;) Haha nej jag bara skojar, den hade garanterat inte sett ut sådär, även om jag tycker mycket om skor, inte kan leva utan min mobil och behöver min dator för blogg och plugg... ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback