Mycket

Hej bloggen! :)

Länge sen nu. Intresset finns, men det gör tyvärr inte tiden. Det är så mycket annat just nu och jag lägger, som ni kanske förstår, helt ärligt hellre tiden på att leva än att sitta och skriva om vad jag gör här. Självklart vill jag hinna med både och, men när det blir tidsbrist går plugg, träning & kompisar före. ;)

I måndags så hade jag bara utvecklingssamtal så då var jag inte i skolan så länge. Stannade kvar med Ylva till 3 tiden och pluggade (host host) fysik och matte för att sedan åka hem till Micke. Där var jag till typ 8 kanske(?) innan jag åkte hem. Igår var det innebandy och Ylva gjorde en snygg vurpa på väg dit och en på väg hem. Jag vek mig dubbel båda gångerna hehe... Skadeglädje är den bästa glädjen. ;)

Idag var det skola och nu är jag i stallet. Allt går i ett! Ikväll blir det plugg och ja... That's my day! Hoppas allt är bra med er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback