Update

Hej på er! ♥

Jag är pinsamt dålig på att uppdatera min kära blogg och jag menar verkligen p i n s a m t dålig. De senaste två dagarna har jag verkligen varit överallt och det känns inte som att jag har haft tid för något "normalt". Jag har inte läst mina favoritbloggar på två dagar, inte hunnit fixa med saker jag borde och det mesta har varit kaos, trots detta har det ändå varit två bra dagar. :)

Igår (tisdag) så inledde jag dagen med att visa runt elever i min skola (lång historia, tänker inte dra hela nu), för att sedan lyssna på nån historia grej och vid ett tiden åkte (nästan) hela klassen hem till mig för poolbad. Det var mysigt. Efter det åkte vi tillbaka till skolan för att fika med våra lärare och få betygen och slutligen var det avslutning i aulan och sen fick vi sommarlov. Jag åkte då hem, åt middag och sen åkte jag och mötte upp delar av klassen igen för att ha grillning vid en sjö här i närheten. :) Trots polisdrama (haha) och annat smått och gott var det lyckat. Tisdagen avslutades med att jag åkte och hämtade Micke, körde hem honom till mig och sen somnade jag så sött så! ;)

Idag (onsdag) ringde klockan klockan åtta och det var bara att gå upp. Vi hade lovat att följa med på min lillasysters avslutning (favorit i repris hihi). Den var fin! Vi fikade med hennes classmates och sen åkte vi ett gäng och lunchade. Därefter åkte jag & Micke hem innan jag droppade honom och åkte och plockade upp Becca för att köra till riskettan. Den höll på i 3,5 timme och den var betydligt roligare än vad jag trodde. :) Jag & moppen min tog oss sedan hem för att äta lite innan jag besökte Rosanna en timme för att hon fyllde 18 idag. Grattis igen babe! ♥ Det var mysigt. Denna dag avslutades med ännu en grillning vid sjön, dock med andra personer denna gång. Det var riktigt trevligt utom det faktum att jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Just därför tänkte jag faktiskt sova nu. Sov så gott! ♥ Vi hörs mer snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback