Tired of this shit

Hej såhär på kvällskvisten 
 
Vad gör ni en kväll som denna? Själv har jag så ont i hals eller öron (vet inte riktigt vad) att jag håller på att avlida. Herregud! Jag trodde inte att man kunde ha såhär ont. Jag tar näspray med kortison i just nu (vet ej om den funkar om jag ska vara ärlig) för att trycket ska släppa och jag har druckit massa te OCH INGENTING HJÄLPER
Jag är fruktansvärt trött på den här skiten nu. Jag vill bara bli frisk. Punkt. Just därför ska jag faktiskt gå och lägga mig nu. Imorgon och resten av veckan är jag ledig. Dock vankas det ett privat studiebesök på ett ställe tillsammans med Love och därefter blir det förhoppningsvis stallet för första gången på nästan två hela veckor om min kära hals eller mina öron tillåter det (vet fortfarande inte vad det är hehe). Vi ser hur jag mår imorgon! 
 
Sov så gott så hörs vi imorgon igen! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback