Sommarlov dag 16, torsdag 27 juni 2013

Godkväll amigos 
 
Hur är läget? Med mig är allting fint utom det faktum att mina fötter värker efter att jag stått upp nästan konstant i 5 dagar + gått två golfrundor. Golfrundan idag gick helt okej. Jag kan inte direkt säga att jag är duktig men övning ger färdighet och idag slog jag längre än vad jag gjorde i tisdags vilket såklart visar på framsteg, men jag har lång väg kvar innan jag blir så bra som jag vill bli. 
 
Nu ska jag börja röra mig mot sängen. Jag var uppe klockan sju imorse och har varit det dem senaste dagarna så nu behöver jag prioritera lite sömn igen. Imorgon blir det en chill dag och på kvällen ska jag träffa Alex. Det blir nog en bra dag tror jag! :)

Sov gott babes 
 
Bild från september 2012
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback