Sommarlov dag 13, måndag 24 juni 2013

Hej min alldeles egna internetsida!

Hur är läget med er? Jag är extremt megasuperduper trött. Det har varit några alldeles för intensiva dagar på senaste tiden. På midsommarafton (som jag ska berätta om i ett eget inlägg) kom jag i säng vid halv 6 och sov till 12, i lördags kom jag i säng vid 12 och skulle upp för att jobba klockan 7 och det tar inte slut än hehe, för inatt har jag sovit ca 4 timmar och vid kvart i 4 gick jag upp för att sitta båtvakt. Sedan åkte jag och jobbade vid 8 och jag landade hemma ca halv 5. Min kära kropp känns halvtaskig just nu och jag har inplanerad läggning klockan 20.00. Just nu försöker jag att hålla mig vaken hehe...

Hihi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback