Perfektion

Sommarlov, pojkvän, mysiga saker inplanerade, fina vänner... 

Ibland ställer jag mig frågan om mitt liv egentligen inte är helt perfekt. Får man säga så i landet lagom? Får man påstå att något just vid ett tillfälle är perfekt? För just nu känns allt nästan helt perfekt, även om det kanske i någon annas ögon inte är det. Dessutom brukar inte det perfekta hålla i sig så länge vilket jag tror att många av er vet. 
Fast är det verkligen perfekt?
Ni som läser min blogg ser en stor del av mitt liv. Vad jag gör om dagarna, vad som händer i mitt liv i både mot och medgång. Även om ni bara ser en liten del så ser ni ändå mycket. Ni följer med i mitt liv varenda dag och ni vet vad som händer. Jag delar med mig av tankar, åsikter, bilder till er. Jag visar upp mig själv, 24/7 och jag vet ingenting om er. Jag har ingen möjlighet att ta reda på vem just DU är. Jag låter dig veta saker om mig ändå. Är inte det helt sjukt egentligen? Hör ni hur det låter? Och trots detta så tycker jag att det är sjukt roligt. Jag älskar att blogga! 
Dessutom tycker jag att det är riktigt kul att ni vill följa mig i mitt liv. 
Så tack för att ni klickar er in här varje dag 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback