Örebro levererade

Igår åkte jag som sagt till Örebro för att fira min kusins kommande födelsedag. Innan vi gjorde det åt vi först lunch för att sedan bege oss ut på stan för att kolla på en utställning vid namn Open Art. Jag är inte speciellt intresserad av konst men jag tyckte att den var riktigt häftig! (Bilder kommer) Mitt i allt gick vi in på en Pressbyrå för att köpa glass och där låg den. En Cola med mitt namn! Hehe helt ärligt gjorde det min dag! Jag trodde verkligen inte att den fanns, men i Örebro hittade jag MIN Cola. ;)

Efter ett glas cola på en uteservering och lite mer promenad avslutade vi dagen med middag utomhus på deras balkong, paketutdelning och massa trevligt prat. :) Efterrätten fick vi dock äta inne, det blev något kallt ute... Kvällen var klart godkänd och snart är det min tur att bli firad... Igår var det en månad kvar, snacka om panik!

Nu sitter jag i bilen på väg mot Stockholm och studentmottagningen. Catch you later guys!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback