Midsommar 2013

Här kommer bilderna från midsommar. Jag var som sagt ute på Mickes landställe med hans familj vilket var supermysigt. De första bilderna ner till min egopic i spegeln med midsommarkransen på huvudet är dagarna innan midsommarafton. ;)
 
På midsommar så var det först sill-lunch och därefter gick vi till stången och dansade, lekte lekar och spelade fotboll, eller ja... Jag dansade och lekte två lekar hehe! En av dem var säckhoppning och ni tror inte att jag lyckas trilla och visa mina trosor för typ 20% av människorna som var där. Haha pin! ;) När Micke hade slagit upp sina sår under fotbollen och jag höll på att frysa ihjäl gick vi tillbaka och åt middag. Vid halv 11 tiden gick vi till dansbanan på ön och där hängde vi (dansade & pratade med folk) fram tills klockan var tre. Då gick vi återigen hem, tittade på soluppgången och sen somnade vi så sött vid halv 6. :)
 


Mickes vovve hihi!
Älskling 


Solnedgång 

Jag gjorde min egna krans såklart ;)

Jag & Matilda

Sparre & Hedda

Dragkamp (jag var starkast ;))

Så himla söt 
Soluppgång 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder! Vilka fina ni! <3

Svar: Åh tack så mycket! <3
Madeleine Jacobsson

2013-06-28 @ 22:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback