Måndagen 10 juni 2013

Godmorgon på er! :) ♥

Hehe insåg att det kanske bara är morgon för mig... Jag har en enda lektion idag och då ska jag få tillbaka ett prov. Imorgon har jag inga riktiga lektioner och klockan 16.00 börjar min avslutning och sen får jag mitt livs sista riktiga sommarlov. Jag har med andra ord två lugna dagar framför mig. Ikväll var det tänkt så att jag skulle sjunga på musikskolans sommaravslutning men dessvärre är inte min sångröst inte riktigt brukbar just nu, så jag får komma igen till hösten istället. Dock funderar jag ändå på att åka dit och titta men vi får se hur det blir. Nu ska jag äta min frukost här i lugn och ro och njuta av att ha huset för mig själv. Vi hörs under dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback