Love 18 år

Idag fyllde min kära kompis Love 18 år. Stor dag, right? För att ni ska förstå varför jag & Carro åkte hem till honom idag med en tårta måste jag förklara lite bakgrund till saken.

Love var hos oss förra året vid den här tiden, något senare dock, då Carro nyligen hade bakat en chokladtårta. Love fick då smaka på tårtan och han tyckte den var god. Därför bestämde sig Carro för att hon ville baka en tårta till Love på hans födelsedag kommande år och så fick det bli! ;) Därför bakade Carro en tårta, jag stämde träff med Love och det hela slutade med att jag och Carro åkte hem till honom idag för att överräcka den fina skapelsen. ;) Även Amanda var där och det hela slutade med att vi åt tårta och pratade ett tag. Lyckat tyckte jag och jag hoppas att Love tyckte om tårtan. :) Nedan ser ni en bild på den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback