Latest from Instagram

      

1. Becca och jag på mattekursen inför nationella. 2. Bild från när jag fotade med Gustaf. 3. Bild på mig och Carro när vi kollade på VM-finalen hemma från soffan. Jag hade skaffat mig lite snygga prylar ;)

 

      

4. En outfit 5. Bild från när jag var i Sydafrika och hade hoppat bungeejump. Vilket minne! 6. Bild på mig & Hanna från nionde klass. Det var samma dag som vi hade niornas lunch. Temat var låtar, gissa vilken jag var? ;)

 

         

7. En somrig outfit! 8. Jag hade tråkigt när jag pluggade så jag lekte lite istället... ;) 9. En pluggsession in tha sun. 

 

                  
 
10. Jag och Ylva under en fysiklektion när vi insett att vi inte har något plugg kvar denna termin! 11. Lilsis kom in med en lyxig fruktsallad till mig. Självklart upp på IG haha ;) 12. Bild på mina favoriter. :)
 

   

 

13. Mina favvisar badar. :P 14. Bild från idag när jag hängde med Becca i solen. :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback