Latest from instagram

           
 
1. Jag och Micke på hans landställe, han hade en tröja där som var tillräckligt stor för oss båda ;) 2. Micke hihi! 3. Jag på väg till en studentmottagning.
 
           
 
4. När jag var i Örebro hittade jag som sagt en Cola med mitt namn på. Lyckan var total! ;) 5. Hittade en ring jag fått av Becca. Ganska cool va? 6. Outfitbild
 
           
 
7. Jag på midsommar 8. Bild från när Micke och jag gick och la oss på midsommarafton (midsommardagen) klockan 5:30 hehe... 9. Micke och hans hund 
 
           
 
10. Jag igår i en solstol 11. Jag och Cristian på bion igår! :) 12. Bild tagen för ca en timme sedan när jag och Alex badade. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback