Igår var det nationaldagen

Godmorgon kompisar! ♥

Hur är läget med er idag? Med mig är det helt okej. Jag är helt klart på bättringsvägen. Jag är ledsen för min kassa uppdatering igår men jag tog en dag off och det var så skönt. :) Umgicks med min familj och Micke. Vi var ute med båten och åkte runt i Stockholm, köpte glass och sedan mötte vi upp några familjekompisar och åt på en restaurang. För ovanlighetens skull så var faktiskt kameran med så jag kan nog leta fram några trevliga bilder. ;) Låter det bra?

Idag är det fredag och jag har massa trevliga saker inplanerade. Om ett tag ska jag möta Ylvis för lite shopping, sen blir det lunch med Becca, efter det måste jag packa och fixa och mot kvällningen blir det hoppning, poolmys med hästtjejerna (hihi) och sen avslutar jag dagen hos min favvis. Let's kick it Friday!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback