Det handlar om att njuta när man kan

Hej på er mina kära läsare! 
 
Jag behöver inte ens säga att jag inte uppdaterar bra längre för det märker ni så tydligt ändå varje gång ni klickar er in här. Mitt liv just nu är fullt med saker och jag njuter verkligen av varje sekund. Tro mig, jag önskar att jag hade mer till att sätta mig ner och dokumentera det också, men det har jag dessvärre inte för tillfället. Jag ska dock verkligen bättra mig från och med imorgon då jag slutar jobba. 
 
Påminn mig att jag ska skriva om detta:
 
- Vad jag jobbar med
- Midsommar
- Parmiddagen
- Sista hoppspecialen
- Fler bilder från fotograferingen med Gustaf
- Uteritten idag (onsdag)
 
Sen om det är något mer ni vill höra om får ni väl hojta till. ;)
Ylva har precis varit här en stund och vi har haft lite girltalk med jordgubbar. Helt klart godkänd kväll. Man har så mycket att prata igenom när man inte har setts på ett tag att det nästan blir så att man pratar i mun på varann haha. Men det tycker i alla fall jag bara är härligt! Nu ska jag dra mig mot sängen. Vi hörs närmare imorgon! 
Natti 
 
Pylven 
 
 

Kommentarer
Postat av: oklar medelålderstant

parmiddagen! parmiddagen! parmiddagen! :D

Svar: Haha älskar ditt namn! ;) Men oh yes!! :D
Madeleine Jacobsson

2013-06-26 @ 23:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback