Dagen

Hej på er!
 
Hur är läget? Med mig är det bra hihi! Jag njuter av att äntligen kunna varva ner lite och ta det lugnt. Så fort jag känner mig helt frisk (vilket förhoppningsvis är på måndag) ska jag börja träna igen. Det ska bli otroligt skönt att komma igång igen. Nog om det nu...
 
Ni har ju bara sett min dag beskriven i korta ord hittills men självklart ska jag berätta allt som hänt. Jag vaknade som sagt imorse bredvid Micke. ♥ Jag hade planerat att vara i stallet vid halv elva, men det slutade med att vi gick upp halv elva hehe... Efter lite stress var jag i alla fall där till halv 12 och lyckades sitta på hästen vid typ 10 i. Vi tog en uteritt på en timme och det var himla skönt måste jag säga. Dock var det fruktansvärt lerigt ute efter allt regn så Rapas ben var helt genomleriga när vi kom tillbaka och jag fick jobba hårt för att få dem att bli vita igen istället för gråa. Jag åkte från stallet halv 2 och jag hade mitt möte bokat till två. Inte riktigt sådär välplanerat, så jag fick stressa hem, duscha och fixa mig. Jag kom typ 10 minuter försent, men det var lugnt. :) Mötet gick toppen bra och det ser ljust ut haha! ;) Efter mötet åkte jag in till stan, mötte upp Alek, åt lunch/middag. Efter det mötte jag upp Beccis & Jossi och så gick vi på Scary Movie 5. Den var superbra tyckte jag och jag skrattade mycket. 
 
Nu sitter jag hemma och bloggar lite. Imorgon åker jag till Örebro för födelsedagsfirande, men självklart bloggar jag ändå. Sov så gott! 
 
Linneaaaa 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback