Bio

Hej miss i nassen! ;)

Jag ligger i min säng och ska strax sova. Jag är lite lagom trött sådär. Ikväll har jag varit på bio och tro det eller ej men det blev faktiskt två filmer. Den planerade var "The Internship" tillsammans med Cristian, Jacob och Henrik. Jag tyckte den var riktigt bra! :) Rolig! När jag kom ut från filmen träffade jag Paula och de hade biljetter över till The man of Steel så det blev den också. :) Dock tyckte jag att den var lite för mycket action och det var för många saker som gick sönder hela tiden. Allt bara rasade och rasade och rasade och tillslut hade man tröttnat... I övrigt också en bra film! :)

Nu tänkte jag sova! Vi hörs imorgon (idag). Sov sött!

Jag och Cristian :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback