Sommarlov dag 23, torsdag 4 juli 2013

Hej på er sådär på kvällskvisten! :)

Hur har er dag varit? Min dag har varit supermysig! Jag vaknade hos Micke imorse och vi har i stort sett bara tagit det lugnt hela dagen och gjort lite akrobatik konster haha! Får se om han godkänner att jag lägger upp filmen för i så fall kommer den senare. ;) Vid fem tiden åkte jag hem och sen kom lilsis hem från sin konfa. Hon har varit i England i tre veckor. :) Sen åt vi middag med familjen och det var mumsigt och mysigt! Dubbel m haha! ;) Nu har jag precis kollat på Hawaii 5.0 och snart tänkte jag sova. Imorgon har jag massa saker jag måste göra, men det blir nog bra! :) Jag bloggar eventuellt lite senare, annars hörs vi imorgon! :

Kolla vad vi kan... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback