Sommarlov dag 22, onsdagen 3 juli 2013

Hej på er fina människor! ♥

Hur är läget idag? Med mig är det bara bra faktiskt. Jag är lite lagom trött efter för lite sömn men det är sommarlov så det får fungera ändå. ;)

Igår var jag som sagt och gymmade. Det var skönt att få jobba lite med kroppen. Efter gymmet åkte jag in till stan och mötte upp Micke. Det jag skulle köpa var ett par skor som jag dock inte hittade då de stod någon annanstans, men det blev ett annat par istället! ;) Efter det åkte jag hem och gjorde en melonsallad till middag (jag älskar den). Vi åt den med grillad oxfilé. Mums!

Mot kvällningen kom Alex hit och lite senare också Micke. Vi kollade på sista delen av "Sagan om ringen" så nu alla människor har jag sett alla tre. ;) Jag kom i säng vid två-tiden och gick upp kvart över sju för en körlektion. (Inte så välplanerat från min sida.) Lektionen gick jättebra! :) Nu har jag sovit en timme till och ska strax äta lite lunch och sen ta tag i diverse saker! :)

Vi får se vad dagen har att erbjuda. Blogginlägg kommer såklart! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback