Sista hoppspecialen VT13

Sista hoppspecialen för denna termin var ganska speciell och rolig. Vi tjejer i gruppen hade snackat ihop oss om en speciell outfit som var följande; vita ridbyxor, en rosa tröja, hjärta på en kind och vita schabrack till hästarna. Alltså var vi alla likadana. ;) Ridlektionen var rolig, vi hoppade fram ute och sen gick vi in och hade banhoppning. Det gick helt okej för mig. Jag hade Bisa och hon var lite småtrött den här dagen, men sista rundan då jag red riktigt ordentligt satt allt fint. 
 
Ni får titta på bilderna och filmen. Visst är vi rätt snygga va? ;)
 
 
 
Efteråt följde Sofia, Hedda & Filippa med hem till mig och så åt vi tårta och badade. Bra avslutning med bästa gruppen. Det känns lite synd att jag ska flytta upp på storhäst nu... Bästa tjejerna 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback