Om mig

10 saker du vill göra innan du dör:

Besöka Australien.
Hoppa fallskärm.
Testa dyka med riktiga tuber.
Äga en egen villa.
Hoppa en medelsvårklass med en häst.
Sjunga inför 1000 personer.
Designa kläder eller skor.
Skriva en bok som släpps på marknaden.
Resa jorden runt.
Flyga luftballong.

9 saker om dig själv:

Jag har bara varit riktigt kär en gång i hela mitt liv och det är i personen jag är tillsammans med nu. 
Jag har aldrig spelat tennis i hela mitt liv.
Jag tycker att jag är bra på att peppa folk och mina vänner. Jag försöker alltid pusha andra framåt.
Jag kan glädjas när det går bra för andra. 
Jag har väldigt lätt att öppna mig för folk vilket kan vara både bra och dåligt.
Jag är lite halvt galen... ;)
Jag är dålig på att höra av mig till folk, något jag måste bli bättre på.
Jag tycker väldigt mycket om att bada. 
Jag sjunger i (typ) jämt och ständigt.

8 sätt att vinna ditt hjärta på:

Få mig att le och skratta.
Ha ett fint leende. 
Ha fina ögon.
Vara förstående och bry sig om.
Gilla att träna och vara mån om sin kropp i bemärkelsen att må bra.
Lätt att umgås med.
Överraska mig ibland.
Dela min humor. 

7 saker du ofta grubblar på:

Vad jag vill göra efter gymnasiet och resten av mitt liv.
Pengar.
Kärlek.
Skolan och betygen.
Livet.
Mig själv.
Andra människor.

 
 

6 saker du inte skulle klara dig utan:

Min mobil.
Min säng.
En klocka.
Min hårborste.
Mitt läppsyl.

5 länder du skulle vilja besöka:

Australien.
Nya Zeeland
Kina
Albanien
Hawaii

4 saker du köpt den senaste månaden:

Ett par skor
Jordgubbar
Bensin (haha)
Ett linne

3 sätt att få dig le/skratta:

Skriva söta sms.
Dra roliga skämt.
Flumma.

2 saker du inte äter:

Kaviar.
Svamp.

1 sak folk inte visste om dig:


Jag går ofta på tå.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback