Andas

Jag funderar ofta på saker, olika saker och ofta på djupet. Jag gräver mig liksom djupt ner och ser på saker ur olika synvinklar. Föreställer mig och analyserar. Vad kan hända? Egentligen väldigt onödigt. Det blir alldeles för ofta så att jag övertänker allting och föreställer mig saker som inte ens kommer hända. Typiskt tjejigt enligt många.

När man tänker mycket blir ofta allting i huvudet en enda röra, framförallt i vardagen. Därför njuter jag verkligen av att komma bort under loven, för vardagen försvinner på ett sätt, mönster bryts och man gör inte särskilt mycket. Man tar det lugnt. Andas. Att vara här och nu är helt plötsligt ett faktum och för en gång skull kan jag faktiskt slappna av. Det är helt underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback