18 år

 
 
Idag hörrni, idag fyller jag hela 18 år.
Herregud vilken ångest jag haft för den här dagen och nu är den här... Ovan ser ni bilder med början år 2006, alltså för 7 år sedan. Sedan en bild från 2007, 2008 osv... De två sista är från 2013. Tiden har gått så himla fort.
NU är jag 18 år. Min kropp har fungerat, andats och gått runt på denna planet i 18 år. Det är väl nu man ska säga som vissa gör "Det är nu livet börjar på riktigt!" Hehe jag känner snarare tvärtom. ;) Men nu ska jag sluta vara så negativ! JAG ÄR FUCKING 18 ÅR!!!!!
 
Grattis till mig hihi! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise

Grattis i efterskott!:D<3

Svar: Tack!:D<3
Madeleine Jacobsson

2013-07-16 @ 21:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback