Torsdag(?) 10 januari 2012

Godmorgon boys and girls!

Hur är läget med er? Med mig är det fint om man bortser från den lätta huvudvärken jag har. Idag är det... Torsdag va? Jag har totalt tappat bort alla dagar nu när det varit jullov, men jag tror bestämt att det är torsdag. ;)

Mina planer för dagen idag är att jag ska gå i skolan till 10 över 2, för att sedan åka hem och plugga det jag missade i tisdags när jag var borta. Kvällen ska avslutas på mindfulness yoga tillsammans med Johanna. Jag har aldrig prövat det så det ska bli riktigt spännande och förhoppningsvis nedstressande (även om man kanske inte är så stressad nu i början hehe). Hoppas ni får en mysig dag idag så hör jag av mig senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback