To much

Det känns verkligen som det var evigheter sedan jag bloggade vid en dator, även om fallet inte är sånt. 
 
Har ni haft en bra dag idag? Jag har haft en helt okej dag, ganska så tråkig om jag får säga det själv. Jag tror faktiskt att jag har en liten motivationssvacka just nu. Det är inte mycket som känns roligt. Jag vill bara sluta skolan, krypa upp i ett hörn av min säng och skita i allt annat. Men sånt är livet ibland och man får helt enkelt göra det bästa av situationen, typ boka in lite roliga grejer i helgen så att man har något att se fram emot. :) (Även om det inte hjälper i det här fallet.)
Jag känner bara att just nu är det väldigt mycket som händer i mitt liv, to many complicated things, för mycket att tänka på helt enkelt.  Det är klart att det kommer lösa sig, nån gång, förhoppningsvis snart. På ett eller annat sätt gör det alltid det. Det är tryggt att veta. 
 
Nu blev det här blogginlägget deeper than jag tänkte, men det får vara så. Nu tänkte jag och min huvudvärk krypa ner i sängen ett tag och glömma alla problem, i alla fall för en stund.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback