Tisdagen 22 januari 2012

Hej på er!

Jag ska försöka skriva ett inlägg med mina totalt stelfrusna fingrar. Satan vad det är kallt ute idag! Imorse när jag gick hemifrån visade termometern -16, brr... I vilket fall är jag hemma från skolan nu och har en del plugg att ta tag i. Mysigt värre right? ;) Tror jag ska göra mig en kopp varmchoklad och ställa mig under lite rykande varmt vatten innan jag börjar hihi! Jag är på extremt bra humör idag! :D Ska försöka att bli klar med plugget lite i tid så att jag hinner ringa någon rolig människa i kväll och även börja kolla på lite saker inför våren 2014 projekt, för ni vet väl vad jag gör då? ;)

Hihi jag var felkälla på dagens fysik experiment... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback