Sydafrika - Dag 8, onsdag 2 januari

Jag vaknade och tittade mig i spegeln. Något kändes konstigt i munnen. Gissa vad det var...? En bit av mitt tandkött hade typ lossnat och hängde löst! Jag fick panik haha! ;) Aldrig varit med om någonting liknande... Jag undrar vad jag hade gjort i sömnen? Nog om det!

Vädret denna dag var bra (de två senaste dagarna som vi hade tänkt sola och bada på hade bjudit på moln och regn...) och självklart var det den dagen som vi skulle sitta i bilen 5 timmar. Dock gick vi upp i tid, packade bilen och körde de 5 timmarna så att vi var framme i Stellenbosch vid 3-tiden och då blev det lite solning och bad i poolen. (Alla pooler vi varit vid här i Sydafrika har varit kalla :P). Stellenbosch är en by där det ligger massa vingårdar! Så på kvällen åkte vi taxi ut till en jättefin vingård och åt middag där. Som vanligt åt jag alldeles för mycket och blev så extremt mätt. (Jag kommer inte vara hungrig på två månader efter den här resan. Jag har ätit mat så att det räcker för typ så lång tid framöver haha..)

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback