Söndag 13 januari 2013

Godmorgon på er! :)

Idag är det jättefint väder ute. (Jag tänkte bara informera om det ;)) Vi får se om jag hinner ta en promenad, men innan dess har jag massa annat som ske göras. Jag måste skotta, plugga, städa mitt kaotiska rum och fixa lite på datorn. Tid över = promenad (eller kanske skridskoåkning! ;))

Igår var jag som sagt på Östermalms IP och åkte skridskor tillsammans med Ylva. Det var betydligt roligare än vad jag trodde det skulle vara. Jag vek mig av skratt många gånger när vi skulle hitta på lustiga saker att göra på isen. Någon som har sett en isdans med indrag av fiskar någon gång? ;) Jag har några filmklipp! Får se om jag hinner lägga upp nåt. Tills dess får ni nöja er med två bilder.
Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback