Skolstart!

Hej igen!
Jag tänkte bara titta in och berätta att imorgon börjar skolan, vårtermin'13 närmare bestämt. Vi får väl se hur detta ska gå, men något som är säkert är jag banne mig ska hålla mitt enda nyårslöfte! Nämligen, sluta stressa. Det enda det ledde till denna höst var sömnlöshet, nedstämdhet och håravfall. Låter inte speciellt roligt, eller hur? ;)
 
Jag ska bli mycket bättre på att lyssna på mig själv så att jag verkligen orkar prestera. Lite snack, mycket verkstad skulle man ju kunna sammanfatta det i. Förhoppningsvis har denna vår mycket roligt att erbjuda, något jag redan ser fram emot är sportlovet då jag ska åka och hälsa på min kära vän Siri. Hon pluggar nämligen på svenska skolan i Paris detta år. Dit är det ju bara sju veckor om jag inte räknat fel, helt klart en morot när man sitter med huvudet i böckerna. Jag längtar redan tillbaka till Paris, världens coolaste stad. Efter London... :)

 
Siri och jag, nyår 12/13!
En rolig kväll som började hemma hos min och Maddes gemensamma vän Ylva. 


Ha det bra alla Maddes läsare, och ni som fortfarande har lov imorgon, jag är AVIS!
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback