Sigtuna!

Hej!
Tänkte berätta lite om var jag kommer ifrån. Idag har jag bott på Lidingö i exakt tre år, men gud vad det känns som att jag alltid bott här. Jag har minnena kvar men det känns otroligt avlägset... För tre år sedan flyttade jag nämligen från Sigtuna som ligger norr om Stockholm, närmare bestämt utanför Uppsala!
 
Det jag tyckte var jobbigast med flytten var att jag var tvungen att lämna huset där jag växte upp. Det var i mina ögon det bästa stället på jorden och när jag var liten sade jag alltid att jag skulle bo där hela mitt liv och ha hästar i lekstugan. 
 
 
Här växte jag upp!
 
Huset ni ser i bakgrunden är min barndomsvän Sofias hus. Vi lekte alltid ihop och en gång mätte vi att det var 54 steg från husknut till husknut, kanske inte jätteintressant men det var viktigt att veta då! ;)
 
 
 
Här är en bild på mig och Sofia när vi var riktigt små,
märks det att jag redan då tyckte om hästar? ;)
 
Här har jag spenderat mycket tid och de flesta av mina barndomsminnen har jag här. Något jag är helt säker på är att var jag än flyttar eller gör, kommer detta hus alltid vara det bästa! :) Eftersom det idag är precis tre år sedan blir man lite extra sentimental när man tänker på Sigtuna. 
 
/Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback