Övningskört!

Kanske inte lika spännande och häftigt som det ser ut på den här bilden,
men det var i alla fall jätteroligt!
Roliga bilder på bilar det finns på google alltså... :)


Rubriken säger allt! Idag har jag övningskört, runt hela Lidingö! Shit vad roligt det var! Jag körde i en timme och en kvart ungefär och det blev 3 mil! Jag har aldrig kört så långt förut, inte heller så fort som jag gjorde idag. Jag körde liksom i 70 km/h! Det kanske inte låter som så värst mycket att hänga i julgranen men alltså shit vad kul det var! Mit mål är körkort i sommar eftersom jag då kommer kunna köra till stallet själv. Det går inte bussar dit så jag är helt beroende av mina snälla föräldrar tyvärr.. Snacka om att man blir oberoende med körkort. 

 
Ja detta är vad jag gjort idag, sen har jag även träffat min kompis Klara. Hon går på Hersby i ett år och hon kommer från Berlin, hon är alltså utbyteselev. Det var också trevligt. Hoppas ni får en bra söndagskväll! :)
 
/Johanna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback