Onsdag 23 januari 2013

Haha vet ni? Det var ganska så roligt för jag tänkte precis när jag publicerat det förra inlägget att "den kommer säkert autocorrecta det till "historien" istället för "historian"" och kolla vad den gjorde. Haha... Nu vet ni i alla fall! ;)

Jag har precis krupit ner i sängen och ska strax släcka lampan och sova. Jag är trött och imorgon väntar en dag med skola, möte och plugg + lite annat som måste fixas. Men det ska faktiskt bli ganska mysigt kan jag tycka. Ska även försöka blogga. Jag har lite tankar jag skulle vilja förmedla. :)

I eftermiddags var jag i stallet och red. Jag hade Molly idag och det gick faktiskt ganska så bra. :) Efter ridlektionen fick jag ett trevligt hästrelaterat erbjudande som jag tror är perfekt för mig då det inte är någon press utan bara för det mesta mysa. :) Det passar perfekt som något nedstressande i det annars så hektiska liv jag brukar leva. Tell you later on! :)

Nu måste jag sova lite så att jag orkar med allt imorgon! Sov så gott!

Elvis hälsar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback