Nybäddat

Godkväll på er alla trevliga människor! :)

Hur har eran söndag varit? Min har varit så mysig. ♥ 
Jag har fixat i mitt rum, varit ute i solen, pluggat klart det jag behövde och det bästa av allt; Jag har bäddat rent i min säng. Bland det bästa jag vet är att gå och lägga mig bland nytvättade lakan. :D
Nu på kvällskvisten har jag suttit och förberett en del av inläggen från resan så det första kommer komma upp imorgon och sen bör det rulla på några dagar framåt om allt går som det ska! Mitt personliga favorit-inlägg kommer upp den 20. Hoppas ni också diggar det! ;)
 
Nu är det time för mig att lägga fram kläder för imorgon och sen krypa ner i min mysiga säng tillsammans med Elvis och Moses. Maaaahh boys liksom! ;) Vi hörs imorgon! 
 
En härlig bild från Sydafrika får avsluta detta inlägg... (Jag är typ avis på mig själv för att jag varit där haha!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback